Fredag 24 April

Hallå(:
Idag hade vi nationella i Engelska A, huvva vad nervös jag var innan men jag blir alltid nervös när det har nå med nationella och göra för det känns som att det alltid är så mycket som hänger på det. Idag var det ju då i engelska som typ är mitt svagaste ämne i skolan och jag trodde det skulle gå käprätt åt helvet men det gick faktiskt hyffsat. det var writing delen och vi skulle skriva om dator och vad dom hade för relation till oss osv. Jag skrev faktiskt tre och en halv sida men sen vet jag ju inte hur bra engelska jag använda men om jag inte får g så skulle jag ju typ ta livet av mig!

Annars har dagen bara rullat på som vanligt och efter skolan blev det ett litet stan besök eftersom jag skulle och plocka mina ögonbryn på Make up store. det gick bra fast dom blev inte riktigt sådär fina som dom annars brukar bli men det kan man ju plocka till hemma, men hon sa då att jag redan hade jättefin form på mina ögonbryn så det var ju bra iallfall(:

När jag kom hem blev det middag hos Victor och dom eftersom mina päron inte är hemma. Dom är typ på nån fest i kulturenshus som brukar vara varje år för typ chefer eller nå sånt. Men det är gode skönt att vara hemma utan päronen ibland för det händer ju inte så ofta.


Dagens- fast inte med dom rätta skorna
T-shirt- H&M
Jeans-Gina Tricot
Skor-Vagabond

Nu ska jag kila och vara social med Virre Pirre, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0